|
Algemeen
Mijn AGB-code is niet juist, hoe kan ik deze aanpassen in mijn profiel?
Nee, deze kunt u zelf niet aanpassen. Neemt u contact op met de administratie van Intramed 0182 – 621 107 om deze te laten wijzigen of te verifiëren.
Kan ik mijn gebruikersnaam aanpassen?
Nee, uw gebruikersnaam kunt u niet aanpassen. Dit zal altijd uw opgegeven e-mail adres zijn.
Wijzigt uw e-mailadres, dan kunt u contact opnemen met de administratie van Intramed 0182 – 621 107.
Kan ik het e-mailadres van mijn gebruikersnaam wijzigen?
Het e-mailadres kunt u ook gebruiken als uw e-mailadres wijzigt. U zult uw oude e-mailadres als gebruikersnaam moeten blijven gebruiken. Wilt u een nieuw e-mailadres opgeven als gebruikersnaam, dan zult u contact moeten opnemen met de administratie van Intramed 0182 – 621 107.
Vanaf welk moment worden mijn gegevens gebruikt voor ParaBench?
Alleen gegevens die u zelf exporteert vanuit Intramed zullen gebruikt worden voor de benchmark. Deze worden geëxporteerd naar het dashboard. Deze gegevens zullen afgezet worden tegen de andere praktijken die over dezelfde periode een export gemaakt hebben.
Uiteraard dient het account op ParaBench geactiveerd te zijn.
Ik heb mij aangesloten bij een netwerk, hoe verander ik dit in mijn profiel?
Nee, deze kunt u zelf niet aanpassen. Neemt u contact op met de administratie van Intramed 0182 – 621 107 om dit te laten wijzigen.
In mijn profiel staat dat mijn praktijk niet tot een netwerk behoort, terwijl ik dit wel in mijn aanvraagformulier heb aangegeven. Waar kan ik dit aanpassen?
Nee, deze kunt u zelf niet aanpassen. Neemt u contact op met de administratie van Intramed 0182 – 621 107 om dit te laten wijzigen.
Blijven mijn gegevens die ik upload anoniem?
Uw praktijkgegevens blijven anoniem, net als de patiëntgegevens.
Kunnen andere praktijken mijn score/ranking zien?
Nee, andere praktijken zullen geen inzage hebben in uw score of ranking. Dit is alleen inzichtelijk voor u zelf.
Wie hebben allemaal toegang tot ParaBench?
Alleen praktijken die aangesloten zijn zullen toegang hebben tot ParaBench. Derden zullen nooit van ons toegang krijgen tot deze specifieke gegevens.
Hoeveel praktijken nemen deel aan ParaBench?
U kunt bovenin zien hoeveel praktijken deelnemen per gekozen filter. Uiteraard zullen er steeds meer praktijken zich gaan aansluiten. Vooral in de startfase zullen elke dag de benchmarkcijfers fluctueren door nieuwe praktijken die aangesloten zullen worden en uploads over o.a. het jaar 2011 zullen maken. Het gaat tenslotte om een momentopname.
Totaal zullen in de opstartfase al zo'n 400 praktijken deelnemen.

Welke software pakketten nemen deel aan ParaBench?
Nu kunnen alleen praktijken die werken met Intramed meedoen aan ParaBench. In de toekomst zullen meerdere softwarepakketten toetreden voor een zo'n groot mogelijk bereik waarover gebenchmarkt kan worden.
Hoe zijn de regio's bepaald?
Deze zijn ingedeeld per provincie.
Heeft ParaBench inzage in mijn individuele gegevens?
Nee alleen benchmarkgetallen zijn bekend bij ParaBench van de geëxporteerde gegevens.
Worden mijn gegevens door ParaBench beschikbaar gesteld aan de wetenschap?
Alleen benchmarkgetallen, individuele gegevens zullen NOOIT beschikbaar gesteld worden.
Over welke periode verloopt de benchmark?
Voor nu is het alleen mogelijk om per jaar te benchmarken. Bijvoorbeeld over heel 2011. In het lopende jaar zullen voor de benchmark altijd de gegevens t/m het laatste volledige kwartaal meegenomen worden. Voorbeeld: u doet een upload in mei, dan zal t/m het volledige eerste kwartaal (jan-feb-mrt) van het lopende jaar de benchmark bepaald worden, daar het tweede kwartaal (april-mei-juni) nog niet is afgerond.
Kunnen er ook verschillende netwerken met elkaar vergeleken worden?
U kunt alleen benchmarken binnen uw eigen netwerk waar u zelf aangesloten bent.
U kunt niet als netwerk gegevens vergelijken met gegevens van de andere netwerken.
Binnen uw eigen netwerk kunt u zien hoe u presteert t.o.v. de andere praktijken binnen datzelfde netwerk.
Kan ik binnen mijn praktijk mijn eigen gegevens vergelijken met eerdere periodes?
Het is nu alleen mogelijk om per jaar (per upload die bestaat op het dashboard) de eigen
gegevens in te zien. Echter deze zullen niet tegen elkaar afgezet kunnen worden binnen 1 dashboard. Deze aantallen kunt u uiteraard wel zelf vergelijken met elkaar door mogelijk 2 vensters te openen en het dashboard te openen van bijvoorbeeld het jaar 2010 en het jaar 2011 om uw eigen prestaties te monitoren.
Wij werken met verschillende locaties. Kunnen we ook benchmarken met de andere locaties?
Iedere locatie heeft een eigen AGB-praktijkcode, waarmee elke praktijk (administratie) een eigen omgeving krijgt op het dashboard, die met elkaar vergeleken kunnen worden. Indien u met meerdere administraties werkt (bijv. dependances of andere reden) maar met dezelfde overeenkomende AGB-praktijkcode in de praktijkgegevens, dan kunt u maar met 1 administratie benchmarken (bijv. de hoofdpraktijk). U maakt zelf de keuze met welke administratie u wilt benchmarken. Deze informatie staat tevens in uw voorwaarden van uw overeenkomst/ aanvraagformulier die u heeft ingevuld en getekend retour heeft gestuurd.
Wij werken met meerdere praktijken, maar vanuit 1 administratie. Kunnen we dan ook benchmarken?
In dit geval wordt er met 1 upload gewerkt en zal dit resulteren in 1 gezamenlijk overzicht op het dashboard.
We werken met verschillende therapiesoorten. Kunnen we dat ook benchmarken?
Het is nog niet mogelijk om per therapiesoort te kunnen vergelijken. We starten met de fysiotherapie. Uiteindelijk is er de wens om alle beroepsgroepen binnen de paramedische sector op te nemen in ParaBench. Dit staat uiteraard op ons programma voor toekomstige ontwikkelingen.
Kan er op therapeut/behandelaar niveau gebenchmarkt worden?
Het is niet mogelijk om op behandelaar niveau te benchmarken, alleen op praktijkniveau.
Kan ik ook per kwartaal of maand benchmarken?
Dit zal nu nog niet mogelijk zijn. U kunt per jaar benchmarken, waarvoor geldt dat voor het lopende jaar t/m het laatste volledige kwartaal de gegevens gebruikt zullen worden in de benchmarkbepaling.
Op welke momenten kan ik het beste een upload doen?
In het lopende jaar kunt u na ieder kwartaal de nieuwe gegevens bekijken. Dit is dus het geval op 1 april, 1 juli, 1 oktober en op 1 januari van het afgelopen jaar.
Ik zie mijn werkbalk en taakbalk niet meer, hoe kan ik terugkeren naar de andere actieve programma's zonder het dashboard te verlaten?
Mogelijk heeft u per ongeluk op een verkeerde toets gedrukt. Met de functietoets <F11>
ziet u de werkbalk weer verschijnen en zal deze weer de vaste positie krijgen.
Tevens als u de muis beweegt naar de bovenkant van het scherm waar de werkbalk normaliter zichtbaar is, zal ook de werkbalk weer tevoorschijn komen. Daarnaast kunt u ook de toetscombinatie <ALT+Tab> gebruiken om te kunnen navigeren door de openstaande programma's/vensters.
Terug
| |